διαδρομή: Χωριό - Μοναστήρια - Σούφι

διάρκεια: 2 ώρες

βαθμός δυσκολίας: εύκολη

Για να πάτε προς τα Μοναστήρια, προχωράτε συνεχώς προς βορρά, σε μία ευθεία, ακολουθώντας τα κόκκινα βέλη. Η διαδρομή ξεκινάει από τον Αγ. Ευστάθιο με κατηφορικό καλντερίμι, που οδηγεί σε ρεματιά, με το μοναδικό πέτρινο γεφύρι της Κιμώλου. Δεν το περνάτε, αλλά παίρνετε την αριστερή διακλάδωση, ενώ δεξιά σας, λίγο πιο έξω από το μονοπάτι, βλέπετε τα ξωκλήσια του Αγ. Πνεύματος και της Αγ. Ζώνης.

Μετά από 1 περίπου χιλιόμετρο, συναντάτε το χωματόδρομο που έρχεται από το Κλήμα και τον ακολουθείτε, παραμένοντας στην ίδια κατεύθυνση. Μετά από 300 περίπου μέτρα, ο χωματόδρομος όπου βαδίζατε συνεχίζει προς τα δεξιά, ενώ εσείς συνεχίζετε την πορεία σας, σε ένα μικρότερο χωματόδρομο. Λίγο πριν το τέλος του χωματόδρομου, που οδηγεί στα αντικρινά μελίσσια, προσέξτε μη χάσετε τα βέλη δεξιά σας, που οδηγούν στο μονοπάτι προς τα Μοναστήρια. Ανεβαίνετε την πλαγιά από το δεξί μέρος μικρής ρεματιάς με προορισμό ένα μισογκρεμισμένο σπιτάκι, που φαίνεται στο διάσελο.

Πριν αρχίσετε να κατεβαίνετε, αξίζει μία στάση για να απολαύσετε τη θέα στα Μοναστήρια, ενώ απέναντι, από δυτικά προς ανατολικά βλέπετε, τη Σέριφο, την Αντίπαρο, τη Σίκινο και τη Φολέγανδρο. Το κατέβασμα θέλει λίγο προσοχή γιατί σε μερικά σημεία το μονοπάτι έχει καταστραφεί από τις βροχές. Το εκκλησάκι είναι της Παναγίας  και γιορτάζει στις .. Αυγούστου.

Για να βγείτε στο Σούφι, διασχίζετε όλη την παραλία και στο τέλος της κατευθυνθείτε  προς τα αριστερά και αμέσως δεξιά. Στο Σούφι, θα βρείτε σκιά ενώ το μέρος είναι ιδανικό για μπάνιο, γιατί απαγκιάζει με όλους τους καιρούς.

Πατήστε εδώ για να δείτε το τμήμα του χάρτη με τη διαδρομή